Alla inlägg den 18 december 2007

Av Can Demir - 18 december 2007 16:47

 Sorry att jag inte har upptaderat på ett tag

Jag har vart med om en massa skit och en massa kul


Jag och Sandra har gjort slut av någon anledning som jag inte kan förstå .

hennes känslor för mig värkar ha svalnat enligt hon. Jag kan bara inte fatta det som har hänt alltså ..förstår bara inte jag älskar henne fortfarande mer än allt annat på denna jord . men vill hon att att ska vara så så får det vara slut  <~3


Sen har man haft inbrott i bilen ( KUL )  Dom tog ju likförbannat allt typ

såsom basarna , steget , växelspaksknoppen , neonet , verktygslådan ,  sportluftfiltret ...

Men personen som gjort det har åkt dit och jag kan inte utrycka mig mer än så . Men hoppas killen får en jävla dom och han ska lära sig av siona misstag att man tar inte av någon annan utan anledning 


Sen har jag vart med Johan sjärtis ;) och vi drog o spekla biljard med billy , nicke , simon ,  jonas .  vi hade fett kul haha vart tvungen att bjuda på glass men dagen efter åkte johan och nicke på däng av mig o billy haha .. så jävla kul vi fick vårt lilla som vi ville ha som vart en Magnum glass men nu ska jag och ekke dra och kirra lite saker 


over and out 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards