Alla inlägg den 29 november 2007

Av Can Demir - 29 november 2007 22:14

Nu har jag kommit hem från den dryga dagen med all jävla snöoväder osv


sen har jag varit på Ku och hälsa på Denisé och vi diskuterade lite om förra julen å vi hade en sleepover natt i Ku då vi bytte julklappar osv . det var faktist ganska kul .Sen ska jag också på julskyltning med Denisé , Amanda , johanna osv vet inte vilka men blir säkert kul ändå =)

sen har jag pratat med min suris Sandra som ska på cup eller vad man ska säga i Östersund över helgen . Så jag får inte träffa min älskling på jätte längee ;(

 SANDRA I LOVE YOU  <3<3

Iam a life builder , I can crash it and i can make it 

 Nu ska jag sova så !  see you over and out

Av Can Demir - 29 november 2007 13:09

Nu sitter jag här igen på skolan , sista timmen för dagen och jag längtar hem . Men först ska jag till Friskis och träna som vanligt . Men iallafall efter det ska jag nog dra och kirra dom nya däcken ...


jag behöver inte vara i centrum , men blir dragen dit stående ensam i mitten kollar mig runt och ser folket bugar sig för en .. Som hundar springer dom efter en  och då vill man bara bli lämnad där i centrum och aldrig se någon igen . less på folk ränner efter mig vill bara vara där ensam . står där med min älskade och alla bara kolla på mig som om jag vore cp eller något .


Mina vänner som står mig nära  ni vet vem ni är . Den älskade som jag har  är mig närmare än någon kommer någonsin bli . Sandra älskar dig <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards